Logo van Gemeente Assen dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Assen
Logo van Gemeente Assen dat doorverwijst naar de homepage van Gemeente Assen

Servicenormen

Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten. Daarom hebben wij voor onze diensten servicenormen.

Website

  • De informatie op de website is correct, actueel, begrijpelijk en makkelijk vindbaar.
  • Onze website is toegankelijk voor bezoekers die bijvoorbeeld blind/slechtziend of doof zijn.
  • Onze website is toegankelijk via smartphone, tablet en verschillende browsers.

Telefoon

  • Iedereen die ons tijdens openingsuren belt via 14 0592, krijgt binnen 40 seconden een medewerker aan de lijn.
  • Algemene vragen beantwoorden wij direct. Een specialistische vraag wordt doorverbonden naar de juiste medewerker. Bij geen gehoor, wordt u uiterlijk binnen 3 werkdagen teruggebeld. 
  • Kan de medewerker niet binnen 3 dagen inhoudelijk antwoord geven, dan wordt aan u teruggekoppeld wanneer er wel een reactie komt. 

E-mail

  • Iedereen die een mail stuurt aan info@assen.nl, krijgt een ontvangstbevestiging. 
  • U krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord.
  • Lukt het niet om inhoudelijk antwoord te geven binnen 5 werkdagen, dan krijgt u een bericht van ons met daarin informatie wanneer u wel een antwoord krijgt. 

Social media & whatsapp

  • Op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur reageren we binnen een uur op uw vraag.
  • Binnen 2 werkdagen geven we een inhoudelijke reactie.

Balie

  • Iedereen kan tijdens onze openingstijden op afspraak bij ons terecht. 

Post

  • Iedereen die een officiële aanvraag indient, krijgt binnen 6 weken een antwoord.
  • Iedereen die een algemene vraag stelt, ontvangt een reactie binnen 5 werkdagen.
  • Lukt het niet om antwoord te geven binnen 5 werkdagen, dan sturen wij u een bericht waarin staat wie uw vraag beantwoordt en wanneer.