Servicenormen
Wij vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten. Daarom hebben wij voor onze diensten servicenormen.
Website
- De informatie op de website is correct, actueel, begrijpelijk en makkelijk vindbaar.
- Onze website is toegankelijk voor bezoekers die bijvoorbeeld blind/slechtziend of doof zijn.
- Onze website is toegankelijk via smartphone, tablet en verschillende browsers.
Telefoon
- Iedereen die ons tijdens openingsuren belt via 14 0592, krijgt binnen 40 seconden een medewerker aan de lijn.
- Algemene vragen beantwoorden wij direct. Een specialistische vraag wordt doorverbonden naar de juiste medewerker. Bij geen gehoor, wordt u uiterlijk binnen 3 werkdagen teruggebeld.
- Kan de medewerker niet binnen 3 dagen inhoudelijk antwoord geven, dan wordt aan u teruggekoppeld wanneer er wel een reactie komt.
- Iedereen die een mail stuurt aan info@assen.nl, krijgt een ontvangstbevestiging.
- U krijgt binnen 5 werkdagen een antwoord.
- Lukt het niet om inhoudelijk antwoord te geven binnen 5 werkdagen, dan krijgt u een bericht van ons met daarin informatie wanneer u wel een antwoord krijgt.
Social media & whatsapp
- Op maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur reageren we binnen een uur op uw vraag.
- Binnen 2 werkdagen geven we een inhoudelijke reactie.
Balie
- Iedereen kan tijdens onze openingstijden op afspraak bij ons terecht.
Post
- Iedereen die een officiële aanvraag indient, krijgt binnen 6 weken een antwoord.
- Iedereen die een algemene vraag stelt, ontvangt een reactie binnen 5 werkdagen.
- Lukt het niet om antwoord te geven binnen 5 werkdagen, dan sturen wij u een bericht waarin staat wie uw vraag beantwoordt en wanneer.